Резерфорд говорив, що всі науки можна поділити на
дві категорії – на фізику та колекціонування марок.
Вітаю всіх, хто завітав на мій блог.
Народилася в с.Устимівка Семенівського р-н. Полтавської обл..
У 2004 році закінчила Устимівську загальноосвітню школу. Ще під час навчання у школі була мрія стати вчителем. Тому по закінченні поступила у ПНПУ ім. В.Г.Короленка. І вже на 3 курсі розпочала свою педагогічну діяльність у Н.Булатецькій школі І-ІІ ступенів.
У 2004 році закінчила Устимівську загальноосвітню школу. Ще під час навчання у школі була мрія стати вчителем. Тому по закінченні поступила у ПНПУ ім. В.Г.Короленка. І вже на 3 курсі розпочала свою педагогічну діяльність у Н.Булатецькій школі І-ІІ ступенів.
У 2010 році я закінчила Полтавський педаогогічний університет ім. В. Г. Короленка і здобула диплом спеціаліста за фахом "Вчитель фізики, математики, астрономії та БЖД" . З 2014 року, я працюю у Ісківській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів вчителем фізики, математики та інформатики. І жодного дня не пошкодувала про свій вибір.
Хоча ті предмети, які викладаю вважаються одними з найскладніших і їх не дуже полюбляють учні. Але це дає вчителеві додатковий поштовх до праці і вдосконалення. Час не стоїть на місті і з плином часу все оновлюється, і я розумію, що маю складне завдання: зацікавити – нецікавим, полюбити – складне і навчити - незрозумілого. Використовуючи різні інтерактивні методи, віртуальні лабораторії, цікаві дидактичні вправи у вигляді комп’ютерної гри, а також позакласні заходи які дають змогу відпочиваючи - навчатись.
Я хочу не лише зацікавити своїми предметами і навчити розв’язувати складні задачі та виводити незрозумілі формули, а мрію, щоб діти бачили фізику навколо себе і застосовували знання з математики та інформатики в житті.
Не важливо, який предмет ти викладаєш, головне, що ти виховуєш Людину!
… Я не фахівець із фізики, математики та інформатики, але велика прихильниця їх, невдаха, закохана у ці найпрекрасніші з науки.
… Я не фахівець із фізики, математики та інформатики, але велика прихильниця їх, невдаха, закохана у ці найпрекрасніші з науки.
"Застосування інтерактивних методів навчання на уроках фізики"
Педагогічне кредо:
Немає коментарів:
Дописати коментар